torsdag den 4. juli 2013

En lille ekstra opgave til 5. årgang - Pablo Picasso

Enkelte af mine elever på 5. årgang blev færdig før tid med deres deres stopmotion film, derfor fik de også lov til at prøve kræfter af med Pablo Picassoansigter. 

Deres billeder, kan du se herunder:

Johanne, 5. årgang

Cecilie, 5. årgang

Alexander, 5. årgang

Laura B., 5. årgang

Jeg synes, deres billeder er rigtig fine, og jeg kan særlig godt lide, at eleverne har været modige nok til at lave deres helt egne billedudtryk.

Du kan læse om min forberedelse til forløbet med Pablo Picasso her: Mere Pablo Picasso, og du kan se 3. og 4. årgangs billeder lige her: Pablo Picasso med 3. årgang og her Pablo Picasso med 4. årgang.

Jeg må ganske enkelt sige, at Pablo Picasso er en af de fantastiske kunstnere, som har fanget både mig og eleverne.

2 kommentarer:

  1. Amazing Picasso's heads! I'll pin your post on Pinterest :)
    http://pinterest.com/miriampaternost/

    SvarSlet