torsdag den 1. februar 2018

Tusinde tak

Kære følgere af min blog om billedkunst.

Tusinde tak til alle jer, der har stemt på mig. Jeg eller rettere min blog fik en flot 3. plads. Det er meget glad for og stolt af.

Tak for jeres mails, kommentarer, input, gode idéer, respons og billeder. Jeg er meget taknemmelig for, at I er med på sidelinjen. I er alle med til at gøre bloglivet meget berigende og utroligt spændende.

Jeg håber, at I fortsat vil følge mig, så vil jeg gøre mit bedste til at dele mine idéer til undervisningen i billedkunst.

Om min blog er der skrevet følgende:

"Full of some truly inspired contents about art and self-expression, tatjanaknudsen.blogspot.dk is one of those hidden gems that you simply have to take a look at. It’s a great example of what it means to an artist, which can make it especially valuable to those who are just starting out the artist’s path."


GemGem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar